Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

PRENESI .PDF - SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA


O podjetju

Dolgo ime PRS: AMONTE, avtopralnica, vulkanizerstvo in avtomehanične storitve, d.o.o.
Kratko ime PRS
: AMONTE d.o.o.

Naslov: Bravničarjeva ulica 11

Naselje: Ljubljana

Pošta: 1000 Ljubljana

Občina: Ljubljana

Upravna enota: LJUBLJANA

Statistična regija: OSREDNJESLOVENSKA

Matična številka: 3979091000

Davčna številka SI: 56012624

Davčni zavezanec: DA

Transakcijski računi: IBAN SI56 1010 0004 9655 265(odprt 25.5.2011, Banka Intesa Sanpaolo d.d., AMONTE, AVTOPRALNICA, VULKANIZERSTVO IN AVTOMEHANIČNE STORITVE, D.O.O.) T*

Ponudnik ni član poklicnega združenja reguliranega poklica, v smislu 5. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu niti gane obvezujejo posebni kodeksi.

 

Uvodne določbe

Ti splošni pogoji urejajo medsebojne pravice in obveznosti ponudnika spletne trgovine www.gumenadom.si družbe AMONTE d.o.o. Ljubljana in uporabo spletnega portala, prodajne aplikacije in sklepanjem pogodb v elektronski obliki.

Kolikor posamezna vprašanja niso posebej urejena v teh splošnih pogojih, se uporabljajo vsakokrat veljavne in ustrezne določbe zakona, ki ureja varstvo podatkov in ureja elektronsko poslovanje na trgu. 

 

Registracija

Za nakup v spletni trgovini www.gumenadom.si je potrebna pred dokončanjem nakupa opraviti registracijo v spletno trgovino. Za registracijo uporabnika v spletno trgovino so zahtevani naslednji osebni podatki uporabnika:

Ime in Primek

E-poštni naslov

Kontaktni telefon

Naslov

Poštna številka in kraj

V primeru registracije kot podjetje ali samostojni podjetnik pa spletna trgovina zahteva še vnos naslednjih podatkov:

Naziv podjetja

ID številke za DDV

Ob registraciji v spletno trgovino www.gumenadom.si vsak uporabnik pridobi enolično uporabniško ime (e-poštni naslov) in geslo za dostop. Uporabniško ime in geslo se nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo v spletno trgovino obiskovalec postane registriran uporabnik spletne trgovine www.gumenadom.si.

 

Administrativni stroški v primeru napačno naročenih pnevmatik

V primeru napačno naročenih pnevmatik si pridržujemo pravico zaračunati administrativne stroške v višini 10,00 € za 4 kose.


Naročilo

Kupoprodajna pogodba med podjetjem AMONTE d.o.o. Ljubljana in kupcem je v spletni trgovini www.gumenadom.si sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina pošlje kupcu prvo elektronsko sporočilo o potrditvi oziroma statusu njegovega naročila. Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in na zahtevo potrošnika tudi poslalo na njegov elektronski ali osebni naslov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

 

Postopek oddaje naročila

Celoten postopek nakupa si lahko ogledate na: POSTOPEK NAKUPA


Slike artiklov:

Na spletni strani gumenadom.si uporabljamo simbolične slike artiklov. Slika se lahko razlikuje oz posameznega modela pnevmatike določenega proizvajalca.

 

Načini plačila

V spletni trgovini www.gumenadom.si omogočamo naslednje načine plačila:

·         Plačilo po predračunu,

·         Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Diners, Activa) preko spletnega plačila.

·         V poslovalnicah podjetja AMONTE d.o.o. Ljubljana ali na prevzemnih mestih omogočamo naslednje načine plačila:

·         Plačilo po predračunu (UPN)

·         Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, Mastercard, Visa, Diners, Activa, Karanta)

·         Z obročnim odplačevanjem na 2 do 12 obrokov s kreditno kartico (Vaša kreditna kartica mora omogočati nakupe na obroke in imeti razpoložljiv limit v višini nakupa).

·         Plačilo s PayPal

·         Plačilo na obroke (Summit Leasing 1stavno)

Z obročnim odplačevanjem so povezani stroški za odobritev obročnega odplačevanja, strošek za odobritev je povezan samo z številom obrokov in ne višino zneska nakupa. Več o obročnem odplačevanju si preberite na: NAKUP NA OBROKE

 

Izdaja računa

Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana ob dostavi pošiljke z naročenimi izdelki kupcu izroči tudi natisnjen račun za nakupljene artikle.

Na računu sta razčlenjena cena in stroški, ki so se pojavili v zvezi z nakupom artiklov ter podano obvestilo o pravici odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Cene artiklov

Spletna cena je določena samo za nakup opravljen na spletni strani www.gumenadom.si in je lahko različna od redne cene, ki velja samo v poslovalnici podjetja AMONTE d.o.o., Devova 18, 1000 Ljubljana. Kupci lahko svoje podatke zaupate prodajalcu tudi v poslovalnici in tako postanete naš registrirani uporabnik in s tem lahko uživate v spletnih cenah prikazanih v spletni trgovini. 

Vse cene vsebujejo DDV razen, če je izrecno zapisano drugače.

Okoljska dajatev za vse druge izdelke je vključena v spletno ceno artikla.

Cene objavljene ob artiklu NE vsebujejo stroškov dostave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Platišča na fotografijah izdelkov niso vključena v ceno.


Kljub sprotnemu ažuriranju cen artiklov se lahko zgodi, da je podatek o ceni artikla napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana omogočilo kupcu odstop od pogodbe ali nakup po dejasnki, ažurirani ceni artikla.

 

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila preko spletne trgovine www.gumenadom.si potrošnik prejme na zapisan e-poštni naslov ob oddaji naročila obvestilo, da je naročilo sprejeto. Potrošniku so stanja naročila vse skozi na voljo za preveritev na 031 813 813 ali v rubriki Moj Račun. Potrošnik lahko naročila pregleda in podjetju AMONTE d.o.o. Ljubljana vedno sporoči ali je pri nakupu prišlo do napake ali pa se mu je porodilo še kakšno dodatno vprašanje.

V primeru, da so izdelki na zalogi v glavnem skladišču ali v poslovalnicah podjetja AMONTE d.o.o. Ljubljana po Sloveniji bo naročilo avtomatsko obdelano v sistemu in boste obveščeni o prevzemu oziroma dostavi izdelkov na naslednji način:

Osebni prevzem pošiljke v eni izmed poslovalnic po Sloveniji, zaposleni v izbrani poslovalnici vas bodo o prejemu pošiljke v poslovalnico obvestili na vaš kontaktni telefon in pošiljko boste lahko nato prevzeli.

Dostava pošiljke na dom, podjetje DPD vas bo med delavniki od ponedeljka do petka predvidoma med 8.00 in 19.00 uro obvestil o svojem prihodu na vaš kontaktni telefon približno 1 uro ali pol ure pred svojim prihodom, da se lahko uskladite za prevzem pošiljke.

Pošiljke za katere so artikli na zalogi v glavnem skladišču so dostavljene predvidoma v 1-3 delovnih dneh, v izrednih razmerah povečanega števila naročila (meseci marec, april in oktober, november) pa se lahko čas za dostavo pošiljke podaljša vendar ne presega 5 delovnih dni.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitvene dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok s začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.


Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-poštni naslov podjetja AMONTE d.o.o. Ljubljana: [email protected] ali nas obvesti na telefonsko številko 031 813 813. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo
tukaj:


PRENESI DATOTEKO ZA ODSTOP OD POGODBE


primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto pošiljko vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Bravničarjeva 11, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Potrošnik mora artikel vrniti na svoje stroške prodajalcu nepoškodovan, v nepoškodovani embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilo pnevmatik, ki so že bile montirane na platišča, ni mogoče, prav tako velja za platišča, na katera je že bila nameščena pnevmatika. 

 

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati od odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki se obračuna po ceniku dostavne službe, ki jo izbere kupec. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Opozarjamo vas, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo saj strošek vračila blaga izrecno bremeni potrošnika.


Potrošnik nima pravice odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe, takšen primer su tudi že vnaprej sestavljeni seti pnevmatik in platišč.


Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo vplačila v gotovini ni mogoče!


V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.


V primeru napak pri navedbi cene, zalog, drugih značilnosti blaga ali možnostih dostave bo AMONTE d.o.o. Ljubljana najkasneje v roku 48 ur obvestil potrošnika. V primeru, če je mogoče potrošnikovo naročilo uresničiti na drug primeren način, bo AMONTE d.o.o. Ljubljana potrošniku posredoval novo ponudbo v pisni ali ustni obliki. Potrošnik ima v primeru obvestila ponudnika o napakah možnost naročilo, podano preko spletne aplikacije preklicati ali sprejeti ponudnikovo novo ponudbo. Če potrošnik naročila ne prekliče, niti ne sprejme nove ponudbe ponudnika, mu podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana poda pisno ali ustno obvestilo, da potrošnikove ponudbe ne sprejema.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo prenesete tukaj:


PRENESI DATOTEKO ZA VRAČILO ARTIKLA 


V primeru, da garancijska doba ni navedena na artiklu nas lahko potrošnik kontaktira in AMONTE d.o.o. Ljubljana bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Stvarna napaka

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od odkritja napake. Podjetje se je dolžno na reklamacije odzvati v osmih dneh.

Stvarna napaka artikla je takrat, kadar:

·         Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

·         Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec potrebuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

·         Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

·         Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

·         Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enakih lastnosti oziroma navedbami na samem artiklu.

 

Kupec mora podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake prenesete tukaj:

 

PRENESI DATOTEKO ZA PRIJAVO STVARNE NAPAKE

 

Pravico do uveljavljanja napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

V skladu z 25b. člen ZVPot, 37. do 40. člen ZVPot podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana, nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.

 

Zaloga artiklov

Podatki o zalogi artiklov v spletni trgovini se redno osvežujejo in spreminjajo. Zaradi velikosti spletne trgovine in števila naročil se lahko zgodi, da fizična zaloga artikla doseže nično vrednost ampak v spletni trgovini pa je še vedno vidna zaloga pred osvežitvijo podatkov. V primeru, da potrošnik naroči izdelek, ki ni na zalogi ga podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana obvesti ne enega izmed navedenih kontaktnih podatkov (telefon, e-poštni naslov) o dobavljivosti artiklov.

 

Dostava

Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana ima sklenjeno pogodbo z DPD d.o.o. za poš

 

Stroški dostave:

Način plačila po predračunu, stroški dostave znašajo 3,80€/paket (paket vsebuje 2 pnevmatike)

Osebni prevzem v poslovalnici je brez stroškov dostave.


Doplačilo: Zavarovanje paketa
Kaj pomeni dodatno zavarovanje paketa?
V podjetju Amonte d.o.o. smo se zaradi slabega odziva s strani paketne službe DPD d.o.o. odločili, da sami prevzamemo odgovornost za izgubljene in založene pakete/pošiljke za naše stranke. Dodali smo možnost v najbolj zasedenem obdobju v letu in sicer letna (3-5mesec) in zimska sezona (9-12mesec).
Dodatno zavarovanje paketa vam omogoča prejem pnevmatik v primeru, da vaš paket dostavna služba DPD d.o.o. izgubi ali založi.
Predhodno je stranka čakala več kot teden ali dva za odgovor s strani dostavne službe DPD. Zaradi zelo slabih odgovorov in slabe volje strank smo se odločili, da strankam omogočimo dostavo naročenih pnevmatik v dogovorjenem roku. Ker se zavedamo, da je pri nas stranka na prvem mestu, smo dodali možnost dodanega zavarovanja paketa. Stranka s tem dobi ponovno dostavo z naše strani. Podjetje Amonte d.o.o pa se bo naprej ukvarjalo z izgubljenimi ali založenimi paketi, pošiljkami
S tem vam zagotavljamo dostavo pnevmatik v obljubljenem dostavnem roku neglede na stanje pošiljke pri podjetju DPD d.o.o.

Kako uveljavim pravico do uveljavitve zavarovanja?
Za uveljavitev pravice do zavarovanja paketa oziroma do zahteve pošiljanja novih pnevmatik izpolnite obrazec in ga izpolnjenega in podpisanega pošljite na [email protected]
OBRAZEC PRENESETE/IZPOLNITE TUKAJ

Naši zaposleni bodo preverili infomrmacije in vam najkasneje v roku 24ur odgovorili na vaš zahtevek.
Po odobritvi vam bomo na vaš naslov ponovno poslali naročene pnevmatike na naše, lastne stroške.

Ali je zavarovanje veljavno za vse pošiljke na spletni trgovini gumenadom.si?

Zavarovanje se upošteva le, če stranka na zaključku Naročila obljuka možnost “Zavarovanje paketa” in plača omenjeno dodatno storitev po ceni 1.49€ (v ceno je vključen DDV).


Koliko stane zavarovanje paketov?

Cena dodatne storitve: 1.49€ (v ceno je vključen DDV).


Znotraj enega naročila pošiljam več paketov. Ali je zavarovanje veljavno za vsak posamezen paket?

Cena velja za 4 pnevmatike oziroma 2 paketa.

V primeru nakupa večjega števila pnevmatik vas prosimo, da se predhodno pozanimate na 031 813 813, kjer vam bomo z veseljem ustregli vašim željam glede omenjene storitve.


Lahko izberem ločeno zavarovanje za različne pakete v mojem naročilu?

Ne. Zavarovanje velja za naročilo do 4-ih pnevmatik.

V primeru nakupa večjega števila pnevmatik vas prosimo, da se predhodno pozanimate na 031 813 813, kjer vam bomo z veseljem ustregli vašim željam glede omenjene storitve.

 

Ali lahko sklenem dodatno zavarovanje tudi po zaključku naročila?

Seveda, ampak preden vas obvesti dostavna služba DPD, da je pripravila vašo pošiljko za odpošiljanje z njhovega skladišča.

Če želite plačati dodatno storitev “Zavarovanje paketa” po oddanem naročilu oziroma že opravljenem plačilu, vas prosimo da pošljete zahtevek na [email protected] z naslovom “Zavarovanje paketa” in številko vašega Naročila.  Prejeli boste obvestilo o plačilu kot odgovor na elektronski naslov na vašo zahtevo. Po plačilu obveznosti, bo storitev veljavna.

 

Ali je smiselno doplačati dodatno zavarovanje pošiljk?

Smiselno, namreč v letu 2019 in 2020 smo zabeležili kar nekaj primerov, ko je podjetje DPD d.o.o. oddalo pošiljko na napačen naslov, so izgubili paket v njihovih skladiščih ali pa preprosto javili stranki, da je pošiljka dostavljena, brez da bi dostavili paket.

Stranka se mora v tem primeru sama ukvarjati z omenjeno dostavno službo. S to storitvijo smo omogočili stranki, da se izogne čakanju in dogovarjanju. ponudnik logističnih storitev zavrnil reklamacijski zahtevek.


Se možnosti zavarovanja pošiljk za podjetja in posameznike razlikujejo?

Ne. Cena in storitev je enaka za vse. Tako za pravne kot fizične osebe.


Kdo bo obravnaval moj reklamacijski zahtevek in določil vrednost povračila v primeru izgube ali poškodbe pošiljke?

Vaš reklamacijski zahtevek bo obravnaval naš zaposleni na področju prodaje in odpreme pnevmatik.

Po uspešnem pregledu in odobrenem zahtevku, boste s strani Amonte d.o.o., dobili paket pnevmatik, ki ste jih naročili. Podjetje Amonte d.o.o., pa se bo naprej ukvarjalo z vašim “prijavljenim” paketom in ga ob dostavi na vaš naslov zahteva, da vrnete pošiljko na naš naslov  Amonte d.o.o., Devova 18, 1000 Ljubljana.


Izbral/-a sem dodatno zavarovanje svoje pošiljke, vendar je bil moj reklamacijski zahtevek zavrnjen. Mi kljub temu pripada izplačilo zavarovalnine?

Zahteva je lahko zavrnjena le v primeru, da ni bilo opravljeno plačilo za dodatno storitev “Zavarovanje paketa”.

Zahteva je lahko zavrnjena le v primeru, da je v vmesnem času med prijavo zahtevka in dogovorom za odpošiljanje novega paketa, paket že pravilno dostavljen s strani podjetja DPD d.o.o.

 

Varnost

Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V ta namen uporabljamo SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov).

Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana do preklica privolitve za obdelavo osebnih podatkov hrani naslednje podatke članov spletne trgovine www.gumenadom.si/www.superguma.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov, naslov za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana podatke hrani za namene in potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov), reševanje reklamacij oz. uveljavljanje garancije ter pošiljanja ponudb, ugodnosti, novosti ipd. članom spletne trgovine.

Ponudnik AMONTE d.o.o. Ljubljana bo osebne podatke potrošnika posredoval tretjim osebam samo, če uporabnik za posredovanje podatkov poda izrecno in nedvoumno privolitev v dogovorjeni obliki komuniciranja in če podatke zahteva oblastni organ z dokončno odločbo, izdano pri izvajanju svojih zakonitih pooblastil.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika ali druge naprave iz katere dostopa do spletne trgovine podjetja AMONTE d.o.o. Ljubljana.

Področje varovanja osebnih podatkov je podrobneje (vključno s pravicami posameznika v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov) opredeljeno v Politiki zasebnosti podjetja AMONTE d.o.o. Ljubljana.



Oglasna sporočila

Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev za komunikacijo na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

·        
Oglasna sporočila podjetja AMONTE d.o.o. Ljubljana bodo vsebovala naslednje sestavne dele:

·         Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

·         Pošiljatelj AMONTE d.o.o. – Gumenadom.si bo jasno viden,

·         Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne,

·         Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

·         Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana izrecno upoštevalo.

·         Oglasna sporočila podjetja AMONTE d.o.o. Ljubljana bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

 

Omejitev odgovornosti

Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurirane in pravilne podatke, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave, EU nalepka na pnevmatikah ali cena izdelka spremenijo tako hitro, da AMONTE d.o.o. Ljubljana ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana kupca obvestilo o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe / naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

 

AMONTE d.o.o. Ljubljana ne odgovarja za vsebino komentarjev o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci, AMONTE d.o.o. Ljubljana komentarje pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana ne odgovarja za informacije v komentarjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v komentarjih.


Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih AMONTE d.o.o. Ljubljana v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni izdelka.

 

Pritožbe in spori

AMONTE d.o.o. Ljubljana spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po najboljših močeh se trudimo tudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.


V primeru, da se ob naročilu pojavijo težave se kupec s prodajalcem AMONTE d.o.o. Ljubljana lahko poveže na brezplačno telefonsko številko 07 3462 493 ali po elektronski pošti na info@
gumenadom.si. Pritožba mora biti oddana preko elektronskega naslova info@gumenadom.si ali poslana v fizični obliki na naslov AMONTE d.o.o. ,Bravničarjeva 11, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

V podjetju AMONTE d.o.o. Ljubljana se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo za sporazumno reševanje sporov.


Če sporazumna rešitev spora med potrošnikom in trgovcem ni mogoča, potrošnik in trgovec dogovorita, da je za rešitev spora pristojno stvarno pristojno sodišče v
Ljubljqaniv  po procesnih pravilih, ki veljajo v Republiki Sloveniji.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi AMONTE d.o.o. Ljubljana ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.AMONTE d.o.o. Ljubljana, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.


https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL



Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Piškotki

Kaj je piškotek? Piškotek je majhna datoteka, ki običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik., ko ta obišče določeno spletno mesto. Piškotki pomagajo pri zagotavljanju delovanja spletnega mesta. Poleg tega lahko z njimi zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.

 

V spletni trgovini www.gumenadom.si uporabljamo dve skupini piškotkov. Prvi, ki so nujno potrebni za delovanje spletne trgovine, brez katerih ni mogoče zagotoviti delovanje spletne trgovine. Druga skupina piškotkov je namenjena izboljšanemu delovanju spletne trgovine. Med te piškotke spada spletna analitika obiskovalcev.

 

Končne določbe

Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana lahko splošne pogoje kadarkoli spremeni, ne da bi o tem posebej obveščal uporabnike spletne trgovine www.gumenadom.si . Spremenjeni splošni pogoji veljajo od njihove objave v spletni trgovini www.gumenadom.si.

Nakup gum na obroke

Prijava na e-novice

Bodite na tekočem z zadnjimi novicami iz sveta avtomobilizma, koristnimi nasveti za voznike in Avtostopovimi akcijami samo za naročnike.

Izberi količino