Pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
PRENESI .PDF - SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
O podjetju
Dolgo ime PRS: AMONTE, avtopralnica,
vulkanizerstvo in avtomehanične storitve, d.o.o.
Kratko ime PRS: AMONTE d.o.o.
Naslov: Bravničarjeva ulica
11
Naselje: Ljubljana
Pošta: 1000 Ljubljana
Občina: Ljubljana
Upravna enota: LJUBLJANA
Statistična regija: OSREDNJESLOVENSKA
Matična številka: 3979091000
Davčna številka SI: 56012624
Davčni zavezanec: DA
Transakcijski računi: IBAN SI56
1010 0004 9655 265(odprt 25.5.2011, Banka Intesa Sanpaolo d.d., AMONTE,
AVTOPRALNICA, VULKANIZERSTVO IN AVTOMEHANIČNE STORITVE, D.O.O.) T*
Ponudnik ni član poklicnega združenja
reguliranega poklica, v smislu 5. člena Zakona o elektronskem poslovanju na
trgu niti gane obvezujejo posebni kodeksi.
Uvodne določbe
Ti splošni pogoji urejajo medsebojne
pravice in obveznosti ponudnika spletne trgovine www.gumenadom.si družbe AMONTE
d.o.o. Ljubljana in uporabo spletnega portala, prodajne aplikacije in
sklepanjem pogodb v elektronski obliki.
Kolikor posamezna vprašanja niso posebej
urejena v teh splošnih pogojih, se uporabljajo vsakokrat veljavne in ustrezne
določbe zakona, ki ureja varstvo podatkov in ureja elektronsko poslovanje na
trgu.
Registracija
Za nakup v spletni trgovini www.gumenadom.si
je potrebna pred dokončanjem nakupa opraviti registracijo v spletno trgovino.
Za registracijo uporabnika v spletno trgovino so zahtevani naslednji osebni
podatki uporabnika:
Ime in Primek
E-poštni naslov
Kontaktni telefon
Naslov
Poštna številka in kraj
V primeru registracije kot podjetje ali
samostojni podjetnik pa spletna trgovina zahteva še vnos naslednjih podatkov:
Naziv podjetja
ID številke za DDV
Ob registraciji v spletno trgovino www.gumenadom.si
vsak uporabnik pridobi enolično uporabniško ime (e-poštni naslov) in geslo za
dostop. Uporabniško ime in geslo se nedvoumno določata in povezujeta z
vnesenimi podatki. Z registracijo v spletno trgovino obiskovalec postane
registriran uporabnik spletne trgovine www.gumenadom.si.
Administrativni stroški v primeru napačno naročenih pnevmatik
V primeru napačno naročenih pnevmatik si pridržujemo pravico zaračunati administrativne stroške v višini 10,00 € za 4 kose.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med podjetjem AMONTE
d.o.o. Ljubljana in kupcem je v spletni trgovini www.gumenadom.si sklenjena v
trenutku, ko spletna trgovina pošlje kupcu prvo elektronsko sporočilo o potrditvi
oziroma statusu njegovega naročila. Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in na zahtevo potrošnika tudi poslalo na njegov elektronski ali osebni naslov. Od tega trenutka so vse cene in drugi
pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana kot za
kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.
Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Postopek oddaje naročila
Celoten postopek nakupa si lahko ogledate na: POSTOPEK NAKUPA
Slike artiklov:
Na spletni strani gumenadom.si uporabljamo simbolične slike artiklov. Slika se lahko razlikuje oz posameznega modela pnevmatike določenega proizvajalca.
Načini plačila
V spletni trgovini www.gumenadom.si
omogočamo naslednje načine plačila:
·
Plačilo po predračunu,
·
Plačilo s plačilno oziroma
kreditno kartico (Mastercard, Visa, Diners, Activa) preko spletnega plačila.
·
V poslovalnicah podjetja AMONTE
d.o.o. Ljubljana ali na prevzemnih mestih omogočamo naslednje načine plačila:
·
Plačilo po predračunu (UPN)
·
Plačilo s plačilno oziroma
kreditno kartico (Maestro, Mastercard, Visa, Diners, Activa, Karanta)
·
Z obročnim odplačevanjem na 2
do 12 obrokov s kreditno kartico (Vaša kreditna kartica mora omogočati nakupe
na obroke in imeti razpoložljiv limit v višini nakupa).
·
Plačilo s PayPal
·
Plačilo na obroke (Summit
Leasing 1stavno)
Z obročnim odplačevanjem so povezani
stroški za odobritev obročnega odplačevanja, strošek za odobritev je povezan
samo z številom obrokov in ne višino zneska nakupa. Več o obročnem odplačevanju
si preberite na: NAKUP NA OBROKE
Izdaja računa
Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana ob dostavi
pošiljke z naročenimi izdelki kupcu izroči tudi natisnjen račun za nakupljene
artikle.
Na računu sta razčlenjena cena in stroški,
ki so se pojavili v zvezi z nakupom artiklov ter podano obvestilo o pravici
odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost
podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti
izdanih računov ne upoštevamo.
Cene artiklov
Spletna cena je določena samo za nakup opravljen na spletni strani www.gumenadom.si in je lahko različna od redne cene, ki velja samo v poslovalnici podjetja AMONTE d.o.o., Devova 18, 1000 Ljubljana. Kupci lahko svoje podatke zaupate prodajalcu tudi v poslovalnici in tako postanete naš registrirani uporabnik in s tem lahko uživate v spletnih cenah prikazanih v spletni trgovini.
Vse cene vsebujejo DDV razen, če je izrecno zapisano drugače.
Okoljska dajatev za vse druge izdelke je
vključena v spletno ceno artikla.
Cene objavljene ob artiklu NE vsebujejo
stroškov dostave.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Platišča na fotografijah izdelkov niso vključena v ceno.
Kljub sprotnemu ažuriranju cen artiklov se lahko zgodi, da je podatek o ceni
artikla napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med
obdelavo naročila, bo podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana omogočilo kupcu odstop
od pogodbe ali nakup po dejasnki, ažurirani ceni artikla.
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila preko spletne trgovine www.gumenadom.si
potrošnik prejme na zapisan e-poštni naslov ob oddaji naročila obvestilo, da je
naročilo sprejeto. Potrošniku so stanja naročila vse skozi na voljo za
preveritev na 031 813 813 ali v rubriki Moj Račun. Potrošnik lahko naročila
pregleda in podjetju AMONTE d.o.o. Ljubljana vedno sporoči ali je pri nakupu
prišlo do napake ali pa se mu je porodilo še kakšno dodatno vprašanje.
V primeru, da so izdelki na zalogi v
glavnem skladišču ali v poslovalnicah podjetja AMONTE d.o.o. Ljubljana po
Sloveniji bo naročilo avtomatsko obdelano v sistemu in boste obveščeni o
prevzemu oziroma dostavi izdelkov na naslednji način:
Osebni prevzem pošiljke v eni izmed
poslovalnic po Sloveniji, zaposleni v izbrani poslovalnici vas bodo o prejemu
pošiljke v poslovalnico obvestili na vaš kontaktni telefon in pošiljko boste
lahko nato prevzeli.
Dostava pošiljke na dom, podjetje DPD vas
bo med delavniki od ponedeljka do petka predvidoma med 8.00 in 19.00 uro
obvestil o svojem prihodu na vaš kontaktni telefon približno 1 uro ali pol ure
pred svojim prihodom, da se lahko uskladite za prevzem pošiljke.
Pošiljke za katere so artikli na zalogi v
glavnem skladišču so dostavljene predvidoma v 1-3 delovnih dneh, v izrednih
razmerah povečanega števila naročila (meseci marec, april in oktober, november)
pa se lahko čas za dostavo pošiljke podaljša vendar ne presega 5 delovnih dni.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za
fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitvene
dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči,
da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo
odločitev. Rok s začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-poštni naslov podjetja AMONTE d.o.o. Ljubljana:
[email protected] ali nas obvesti na telefonsko številko 031 813 813. Obrazec
za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tukaj:
PRENESI DATOTEKO ZA ODSTOP OD POGODBE
Potrošnik mora artikel vrniti na svoje stroške prodajalcu
nepoškodovan, v nepoškodovani embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je
artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne
da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilo pnevmatik, ki so že bile montirane na
platišča, ni mogoče, prav tako velja za platišča, na katera je že bila
nameščena pnevmatika.
Potrošnik artiklov ne sme neovirano
uporabljati od odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus
artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica
ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja
blaga.
Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z
odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki se obračuna po ceniku
dostavne službe, ki jo izbere kupec. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu
najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Opozarjamo vas, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo saj strošek vračila blaga
izrecno bremeni potrošnika.
Potrošnik nima pravice odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je
artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo
prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za
vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe, takšen
primer su tudi že vnaprej sestavljeni seti pnevmatik in platišč.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v
roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja
gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o
plačilih, se vračilo kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski
račun. Vračilo vplačila v gotovini ni mogoče!
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko potrošniku
ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob
vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po
elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu
drugega artikla enake ali višje vrednosti.
V primeru napak pri navedbi cene, zalog, drugih značilnosti blaga ali možnostih
dostave bo AMONTE d.o.o. Ljubljana najkasneje v roku 48 ur obvestil potrošnika.
V primeru, če je mogoče potrošnikovo naročilo uresničiti na drug primeren
način, bo AMONTE d.o.o. Ljubljana potrošniku posredoval novo ponudbo v pisni
ali ustni obliki. Potrošnik ima v primeru obvestila ponudnika o napakah možnost
naročilo, podano preko spletne aplikacije preklicati ali sprejeti ponudnikovo
novo ponudbo. Če potrošnik naročila ne prekliče, niti ne sprejme nove ponudbe
ponudnika, mu podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana poda pisno ali ustno obvestilo,
da potrošnikove ponudbe ne sprejema.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako
navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob
upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za
vračilo artikla v garancijo prenesete tukaj:
PRENESI DATOTEKO ZA VRAČILO ARTIKLA
V primeru, da garancijska doba ni navedena
na artiklu nas lahko potrošnik kontaktira in AMONTE d.o.o. Ljubljana bo
zagotovil ažurno informacijo.
Stvarna napaka
Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od odkritja napake. Podjetje se je dolžno na reklamacije odzvati v osmih dneh.
Stvarna napaka artikla je takrat, kadar:
·
Artikel nima lastnosti, ki so
potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
·
Artikel nima lastnosti, ki so
potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec potrebuje, ki pa je bila
prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
·
Artikel nima lastnosti in
odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
·
Je prodajalec izročil artikel,
ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan
le zaradi obvestila.
·
Primernost artikla se preverja
z drugim, brezhibnim artiklom enakih lastnosti oziroma navedbami na samem
artiklu.
Kupec mora podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana
o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko
določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo
stvarne napake prenesete
tukaj:
PRENESI DATOTEKO ZA PRIJAVO STVARNE NAPAKE
Pravico do uveljavljanja napake na artiklu
natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
V skladu z 25b. člen ZVPot, 37. do 40. člen
ZVPot podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana, nosi odgovornost za stvarne napake na
blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.
Zaloga artiklov
Podatki o zalogi artiklov v spletni
trgovini se redno osvežujejo in spreminjajo. Zaradi velikosti spletne trgovine
in števila naročil se lahko zgodi, da fizična zaloga artikla doseže nično
vrednost ampak v spletni trgovini pa je še vedno vidna zaloga pred osvežitvijo
podatkov. V primeru, da potrošnik naroči izdelek, ki ni na zalogi ga podjetje AMONTE
d.o.o. Ljubljana obvesti ne enega izmed navedenih kontaktnih podatkov (telefon,
e-poštni naslov) o dobavljivosti artiklov.
Dostava
Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana ima sklenjeno pogodbo z DPD d.o.o. za poš
Stroški dostave:
Način plačila po predračunu, stroški
dostave znašajo 3,80€/paket (paket vsebuje 2 pnevmatike)
Osebni prevzem v poslovalnici je brez
stroškov dostave.
Doplačilo: Zavarovanje paketa
Kaj pomeni dodatno zavarovanje paketa?
V podjetju Amonte d.o.o. smo se
zaradi slabega odziva s strani paketne službe DPD d.o.o. odločili, da sami
prevzamemo odgovornost za izgubljene in založene pakete/pošiljke za naše
stranke. Dodali smo možnost v najbolj zasedenem obdobju v letu in sicer letna (3-5mesec)
in zimska sezona (9-12mesec).
Dodatno zavarovanje paketa vam
omogoča prejem pnevmatik v primeru, da vaš paket dostavna služba DPD d.o.o. izgubi
ali založi.
Predhodno je stranka čakala več kot
teden ali dva za odgovor s strani dostavne službe DPD. Zaradi zelo slabih
odgovorov in slabe volje strank smo se odločili, da strankam omogočimo dostavo
naročenih pnevmatik v dogovorjenem roku. Ker se zavedamo, da je pri nas stranka
na prvem mestu, smo dodali možnost dodanega zavarovanja paketa. Stranka s tem
dobi ponovno dostavo z naše strani. Podjetje Amonte d.o.o pa se bo naprej
ukvarjalo z izgubljenimi ali založenimi paketi, pošiljkami
S tem vam zagotavljamo dostavo pnevmatik v obljubljenem dostavnem roku neglede na stanje pošiljke pri podjetju DPD d.o.o.
Kako uveljavim pravico do uveljavitve zavarovanja?
Za uveljavitev pravice do zavarovanja
paketa oziroma do zahteve pošiljanja novih pnevmatik izpolnite obrazec in ga izpolnjenega
in podpisanega pošljite na [email protected]
OBRAZEC PRENESETE/IZPOLNITE TUKAJ
Naši zaposleni bodo preverili infomrmacije
in vam najkasneje v roku 24ur odgovorili na vaš zahtevek.
Po odobritvi vam bomo na vaš naslov ponovno poslali naročene pnevmatike na naše, lastne stroške.
Ali je zavarovanje veljavno za vse pošiljke
na spletni trgovini gumenadom.si?
Zavarovanje se upošteva le, če stranka na zaključku Naročila obljuka možnost “Zavarovanje paketa” in plača omenjeno dodatno storitev po ceni 1.49€ (v ceno je vključen DDV).
Koliko stane
zavarovanje paketov?
Cena dodatne storitve: 1.49€ (v ceno je vključen DDV).
Znotraj enega naročila
pošiljam več paketov. Ali je zavarovanje veljavno za vsak posamezen paket?
Cena
velja za 4 pnevmatike oziroma 2 paketa.
V primeru nakupa večjega števila pnevmatik vas prosimo, da se predhodno pozanimate na 031 813 813, kjer vam bomo z veseljem ustregli vašim željam glede omenjene storitve.
Lahko izberem ločeno
zavarovanje za različne pakete v mojem naročilu?
Ne. Zavarovanje velja za naročilo do 4-ih pnevmatik.
V
primeru nakupa večjega števila pnevmatik vas prosimo, da se predhodno
pozanimate na 031 813 813, kjer vam bomo z veseljem ustregli vašim željam glede
omenjene storitve.
Ali lahko sklenem
dodatno zavarovanje tudi po zaključku naročila?
Seveda,
ampak preden vas obvesti dostavna služba DPD, da je pripravila vašo pošiljko za
odpošiljanje z njhovega skladišča.
Če želite plačati dodatno storitev “Zavarovanje paketa” po oddanem naročilu oziroma že opravljenem plačilu, vas prosimo da pošljete zahtevek na [email protected] z naslovom “Zavarovanje paketa” in številko vašega Naročila. Prejeli boste obvestilo o plačilu kot odgovor na elektronski naslov na vašo zahtevo. Po plačilu obveznosti, bo storitev veljavna.
Ali je smiselno
doplačati dodatno zavarovanje pošiljk?
Smiselno, namreč v letu 2019 in 2020 smo zabeležili kar nekaj primerov, ko je podjetje DPD d.o.o. oddalo pošiljko na napačen naslov, so izgubili paket v njihovih skladiščih ali pa preprosto javili stranki, da je pošiljka dostavljena, brez da bi dostavili paket.
Stranka se mora v tem primeru sama ukvarjati z omenjeno dostavno službo. S to storitvijo smo omogočili stranki, da se izogne čakanju in dogovarjanju. ponudnik logističnih storitev zavrnil reklamacijski zahtevek.
Se možnosti
zavarovanja pošiljk za podjetja in posameznike razlikujejo?
Ne. Cena in storitev je enaka za vse. Tako za pravne kot fizične osebe.
Kdo bo obravnaval moj
reklamacijski zahtevek in določil vrednost povračila v primeru izgube ali
poškodbe pošiljke?
Vaš
reklamacijski zahtevek bo obravnaval
naš zaposleni na področju prodaje in odpreme pnevmatik.
Po uspešnem pregledu in odobrenem zahtevku, boste s strani Amonte d.o.o., dobili paket pnevmatik, ki ste jih naročili. Podjetje Amonte d.o.o., pa se bo naprej ukvarjalo z vašim “prijavljenim” paketom in ga ob dostavi na vaš naslov zahteva, da vrnete pošiljko na naš naslov Amonte d.o.o., Devova 18, 1000 Ljubljana.
Izbral/-a sem dodatno
zavarovanje svoje pošiljke, vendar je bil moj reklamacijski zahtevek zavrnjen.
Mi kljub temu pripada izplačilo zavarovalnine?
Zahteva
je lahko zavrnjena le v primeru, da ni bilo opravljeno plačilo za dodatno
storitev “Zavarovanje paketa”.
Zahteva
je lahko zavrnjena le v primeru, da je v vmesnem času med prijavo zahtevka in
dogovorom za odpošiljanje novega paketa, paket že pravilno dostavljen s strani
podjetja DPD d.o.o.
Varnost
Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana uporablja
ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in
shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V ta namen uporabljamo SSL
certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Varovanje osebnih podatkov
Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov).
Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana do preklica privolitve za obdelavo osebnih podatkov hrani naslednje podatke članov spletne trgovine www.gumenadom.si/www.superguma.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov, naslov za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.
Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana podatke hrani za namene in potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov), reševanje reklamacij oz. uveljavljanje garancije ter pošiljanja ponudb, ugodnosti, novosti ipd. članom spletne trgovine.
Ponudnik AMONTE d.o.o. Ljubljana bo osebne
podatke potrošnika posredoval tretjim osebam samo, če uporabnik za posredovanje
podatkov poda izrecno in nedvoumno privolitev v dogovorjeni obliki
komuniciranja in če podatke zahteva oblastni organ z dokončno odločbo, izdano
pri izvajanju svojih zakonitih pooblastil.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika ali druge naprave iz katere dostopa do spletne trgovine podjetja AMONTE d.o.o. Ljubljana.
Področje varovanja osebnih podatkov je
podrobneje (vključno s pravicami posameznika v zvezi z obdelovanjem osebnih
podatkov) opredeljeno v Politiki zasebnosti podjetja AMONTE d.o.o. Ljubljana.
Oglasna sporočila
Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana bo z
uporabnikom stopil v stik preko sredstev za komunikacijo na daljavo le, če temu
uporabnik izrecno ne nasprotuje.
·
Oglasna sporočila podjetja AMONTE d.o.o. Ljubljana bodo vsebovala naslednje
sestavne dele:
·
Jasno in nedvoumno bodo
označena kot oglasna sporočila,
·
Pošiljatelj AMONTE d.o.o. – Gumenadom.si bo jasno viden,
·
Različne akcije, promocije in
druge tržne tehnike bodo označene kot takšne,
·
Jasno bo predstavljen način
odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
·
Željo uporabnika, da ne želi
prejemati oglasnih sporočil, bo podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana izrecno
upoštevalo.
·
Oglasna sporočila podjetja AMONTE
d.o.o. Ljubljana bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
Omejitev odgovornosti
Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana se po
svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurirane in pravilne podatke, ki so
objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti
izdelkov, rok dobave, EU nalepka na pnevmatikah ali cena izdelka spremenijo
tako hitro, da AMONTE d.o.o. Ljubljana ne uspe popraviti podatkov na spletnih
straneh. V takem primeru, bo podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana kupca obvestilo o
spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe / naročila ali zamenjavo naročenega
izdelka.
AMONTE d.o.o. Ljubljana ne odgovarja za vsebino
komentarjev o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci, AMONTE d.o.o. Ljubljana
komentarje pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo neresnice, so
neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana ne
odgovarja za informacije v komentarjih in se omejuje od kakršnekoli
odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v komentarjih.
Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi
očitna napaka. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla
in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za
odločilne ter jih AMONTE d.o.o. Ljubljana v primeru vednosti ne bi potrdil
oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni izdelka.
Pritožbe in spori
AMONTE d.o.o. Ljubljana spoštuje veljavno
zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po najboljših močeh se trudimo tudi
izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja
pritožb.
V primeru, da se ob naročilu pojavijo težave se kupec s prodajalcem AMONTE
d.o.o. Ljubljana lahko poveže na brezplačno telefonsko številko 07 3462 493 ali
po elektronski pošti na info@gumenadom.si. Pritožba mora biti oddana preko
elektronskega naslova info@gumenadom.si ali poslana v fizični obliki na
naslov AMONTE d.o.o. ,Bravničarjeva 11, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je
zaupen.
V podjetju AMONTE d.o.o. Ljubljana se
zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med
ekonomsko vrednostjo in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi
reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred
sodiščem. Zato si prizadevamo za sporazumno reševanje sporov.
Če sporazumna rešitev spora med potrošnikom in trgovcem ni mogoča, potrošnik in
trgovec dogovorita, da je za rešitev spora pristojno stvarno pristojno sodišče
v Ljubljqaniv po procesnih pravilih, ki
veljajo v Republiki Sloveniji.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi AMONTE d.o.o. Ljubljana ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.AMONTE d.o.o. Ljubljana, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem
reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta
in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.
2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Piškotki
Kaj je piškotek? Piškotek je majhna datoteka,
ki običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov
računalnik., ko ta obišče določeno spletno mesto. Piškotki pomagajo pri
zagotavljanju delovanja spletnega mesta. Poleg tega lahko z njimi zagotovimo
boljšo uporabniško izkušnjo.
V spletni trgovini www.gumenadom.si
uporabljamo dve skupini piškotkov. Prvi, ki so nujno potrebni za delovanje
spletne trgovine, brez katerih ni mogoče zagotoviti delovanje spletne trgovine.
Druga skupina piškotkov je namenjena izboljšanemu delovanju spletne trgovine.
Med te piškotke spada spletna analitika obiskovalcev.
Končne določbe
Podjetje AMONTE d.o.o. Ljubljana lahko
splošne pogoje kadarkoli spremeni, ne da bi o tem posebej obveščal uporabnike
spletne trgovine www.gumenadom.si . Spremenjeni splošni pogoji veljajo od
njihove objave v spletni trgovini www.gumenadom.si.